Prawna obsługa firm w ofercie kancelarii prawnej
Problemy natury prawnej zmuszają nas do podjęcia określonych działań. Niejednokrotnie konieczna jest pomoc radcy prawnego lub adwokata, czyli osoby kompetentnej w dziedzinie prawa, potrafiącej udzielić konkretnych wskazówek bądź poprowadzić całą sprawę. Warto jednak wiedzieć, że poza świadczeniem jednorazowej pomocy prawnej, kancelarie nawiązują współpracę z klientami biznesowymi. Prawna obsługa firm to m.in. każdorazowa pomoc przy sporządzaniu umów i rozwiązywaniu sporów.
Jakiego rodzaju firmy potrzebują stałej pomocy prawnej?
Nagłe sytuacje, wymagające interwencji prawnika, mogą zdarzyć się w każdej firmie. Jednak to przede wszystkim duże firmy zainteresowane są stałą współpracą z kancelarią prawną. To, w jakiej branży działa firma, nie ma tu większego znaczenia. Prawna obsługa firm dotyczy zarówno przedsiębiorstw z branży sportowej, deweloperskiej, budowlanej, energetycznej, projektowej, jak i handlowej. W pojęciu tym mieści się także windykacja i dochodzenie odszkodowań.
Profesjonalna prawna obsługa firm
Profesjonalnej pomocy może udzielić kancelaria prawna, która ma duże doświadczenie w obsłudze firm różnego kalibru i to na każdym etapie prowadzonej działalności. Bardzo istotne jest to, by metody pomocy były dobrane do specyfiki konkretnej firmy. Niekiedy sprawdza się szablonowe działanie, zwykle jednak każda sprawa jest inna i każda wymaga indywidualnego podejścia.
Prawna obsługa firm w ofercie kancelarii prawnej dotyczy zarówno przedsiębiorstw typowo polskich, funkcjonujących w kraju, jak i tych z kapitałem zagranicznym. Niektóre kancelarie oferują wsparcie także firmom prowadzącym działalność poza granicami kraju.
Kompleksowa obsługa firm i klientów biznesowych – usługi
Prawna obsługa firm obejmuje wiele aspektów działalności gospodarczej. Wśród usług świadczonych przez kancelarie prawne znalazły się m.in.: doradztwo z zakresu kwestii prawnych, jakie wiążą się z prowadzeniem własnej firmy i opłacaniem podatków, przygotowywanie umów i kontraktów handlowych, a także ich negocjacja, pomoc w sporządzaniu regulaminów wewnątrzzakładowych czy uczestnictwo w spotkaniach organów zarządczych firmy. Oprócz tego prawnicy mogą reprezentować swoich klientów przed organami administracji i sądami. Klienci często oczekują również pomocy w ocenie ryzyka planowanych inwestycji oraz wsparcia z zakresu prawa pracy i prawa zamówień publicznych. Niekiedy nie radzą sobie także z windykowaniem należności od dłużników.
Każda kancelaria dba, by powierzone prawnikom sprawy były rozwiązane z korzyścią dla klientów. Jeżeli klient będzie zadowolony z przebiegu kilku pierwszych spraw, prawdopodobnie zdecyduje się na stałą współpracę.